neděle 14. července 2013

Červenec

Dostala se mi do rukou knížka 
Kalendář učitelský z roku 1899, 
kde jsou po okresech vypsání všichni sloužící učitelé. 
Jeho majitel si do knížky vedl i zápisky o svém platu. 
Je to zajímavé čtení i proto, jak se za tu dobu změnila v kalendáři jména, některá jsou stejná, 
jiná jsem ani netušila, že existovala - 
Mansveta, Maurice, Januaria...
Jak jsem už psala, v srpnu bude hotový stůl, 
a protože budeme  v srpnu také slavit, 
tak jsem zkoušela výzdobu. 
Líbí se vám?







Krásný červenec.

2 komentáře:

  1. Ivy nádhera blog i foto, moc ráda se sem budu vracet, krásný večer Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Iv,vitam te v blogovem svete,tesi me kazdy novy shabby blog,tak jsem zvedava a zaroven natesena,co nam budes krasneho prinaset.Tento styl je me blizky,rada te budu navstevovat a jestli chces,mrkni na muj.bavimebydlet1.blogspot.com,snad se malinko taky shabby pokochas.
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milá slova.